Multichannel Marketing. Metrics and Methods for On and Offline Success



Multichannel Marketing. Metrics and Methods for On and Offline Success
Автор: Akin Arikan
Дата написания:
Издательство: John Wiley & Sons Limited
ISBN: 9780470378878
Цена: 1833.75 Руб.
заказать | скачать | читать


No longer can the offline remain separate from the online. Integrated, customer-centric, cross-channel marketing campaigns persuade customers to act, provide greater ROI, and ultimately improve your organization's bottom line. This must-have guide synthesizes the successful methods and metrics that online, direct, and brand marketers have employed for years so that you can develop, implement, and measure successful cross-channel campaigns. Multichannel marketing expert Akin Arikan takes you from customer acquisition to customer relationship management with strategic advice, effective case studies, and proven metrics.


Классической называется книга, которую все хвалят и никто не читает.

Девушка спрашивает своего парня: — А за что ты меня любишь? — Просто за то, что ты есть. И ты такая, какая ты есть. Блин, хочу есть. — Ну, Андрей, опять всю романтику испортил!!!